Tuesday 27 March 2012

Hair treatment. La tine acasa!


A venit timpul să scoatem părul de sub caciulițe și să lăsăm vântul să se plimbe printre șuvitse. Apropo de căciuli, nu este bine să porți mult timp căciulă deoarece lipsa de oxigen duce la căderea părului.

După cum am promis am facut indreptarea cu cheratină chiar la mine acasă pe podoaba capilară a surorii mele : ). Totul a decurs cu succes. Efectul e la fel de minunat și vă invit să vedeți pozele.

Deci în câțiva pași simpli puteți economisi bani și timp pentru a obține acel păr pe care toți și-l doresc.

1. Spală părul cu un șampon organic, care nu conține sulfați. Brand-urile specializate în asemnea produse (soluții de indreptare) vînd și șamponuri. Eu am folosit un șampon simplu de la Natura Siberica, pe care îl puteți găsi in farmacii (nu fac publicitate, e doar ceea ce am folosit eu).
2. Usucă părul, dar nu cu aer fierbinte, ci mediu, pină când părul devine totalmente uscat!
3. Pieptanați bine părul!
4. Cu o perie de vopsit părul, aplică soluția de îndreptare pe porțiuni mici de păr. Lasă câțiva centimentri de la rădăcini!
5. Peste 30-40 minute, usucă bine parul cu aer aproape rece!
6. Cu placa setată la temperatura de 230 grade C ( eu am folosit cea cu 200, caci nu am optiunea de 230 ), îndreaptă bine fiecare porțiune a părului.
7. Peste 72 de ore, spală părul cu un șampon care nu conține sulfați. (Timp de aceste 3 zile, NU trebuie să: uzi părul, sa-l strângi în coadă sau alte coafuri, să nu aplici alte soluții, să nu faci sport). Și de azi inante, folosește doar astfel de șamponuri, că de altfel, tratamentul nu se va ține nici 3 spălări.

Să știți, chiar dacă saloanele sau persoanele care se ocupă cu acest tratament va promit că efectul va dura 3-4 sau chiar 6 luni, pot să spun că nu este adevărat. Efectul va dura maxim 2 luni.







By: PowerPuff
Thanx to : Villy

12 comments:

  1. ma scuzi de unde putem procura aceasta cheratina??

    ReplyDelete
  2. Eu personal am procurat-o de pe ebay.com : ) . La noi este lume care vinde la 100 ml. , ynsa nu shtiu ce prezinta produsele lor. Eu am cumparat solutsie originala de la cocochoco.

    ReplyDelete
  3. dar multi ml se cheltuie la o sedinta de indreptare? asa aproximativ...mersi anticipat

    ReplyDelete
  4. Salut : )
    250 ml de solutsie ajung pt 3 sedinte (pe parul lung).

    ReplyDelete
  5. Diferite preturi, poti vedea pe ebay. De la 20 de dolari cel ieftin. Depinde de dozaj, marca etc.

    ReplyDelete
  6. poti sa-mi spui cum se numeste solutia pe care ai folosit-o/comandat-o tu? ms frumos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut,
      Solutia pe care am folosit-o se numeste : cocochoco- brazilian keratin treatment

      Delete
  7. thx pentru informatsie utila!!!am vrut sa intreb este necesitate de scurtat capatele firelor de par inainte de tratament ,si pe ebay tratamentul ku keratina are nishte kit-uri shtii kare e diferentsa dintre ele sau in genere nici nu trebuie de atras atentsie la ele?

    ReplyDelete
  8. Salut Diana. Nu este nevoie sa tai capetele, dupa tratament capetele chiar devin mai bune. Insa daca vopseste parul pai trebuie vopsit inainte de tratament( cu cateva zile). Kit-urile sunt bune, deobicei contin shampon special, balsam si tratamentul. Deobicei sunt cam scumpe dar destul de utile. Depinde de ce suma vrei sa cheltui si ce volum doresti sa procuri. Mult succes.

    ReplyDelete
  9. Salut !! nu stii care e diferenta dintre cocochoco pure si asta simplu? si totul e ok daca folosesc natura siberica in loc de clarifying cocochoco shampoo?

    ReplyDelete
  10. si inca o intrebare :) ai incercat sa-i faci cuiva (unei prietene de ex) si care a fost efectul, tot ok?

    ReplyDelete